Boş yapma cevabını ver ve git amq!
Sizce erkekler mi daha tehlikeli yoksa kızlar mı?
Anket
··1 alıntı·
1.252 Gösterim
43 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Benim nerem tehlikeli be gül gibi çocuğum demi xbxjxjdjd
elaaaa
Gönderi Sahibi
Bilmeem tanışmadığım arkedaşçıklardansın .d
eskiden kızlar diodum da erkekler bence amk
elaaaa
Gönderi Sahibi
sdsfvfbg
İkiside Genel olarak insanlar hep tehlikeli
Iııı iiii Huy meselesi dşskşdsk
elaaaa
Gönderi Sahibi
Emreciğim cvbın ne aslan parçası?
Reklam
Erkekler kaslarına güveniyor ama bilmiyolar kadınlar onları tek hamlede yere serebileceğini ..