Puan vermedi·224 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Eylül 2021 23:28 Kitabın ortalarında bununla ilgili bir film izlediğimi anımsadım. Kitap üzücü bir olayı anlatıyor. İnsanlar bazen insan olmaktan çıkabiliyor malesef. İşin kötüsü de en baştaki insanların emir verip, diğer insanların yapmak zorunda bırakılması. Ve devir değişti. Kitapta zulme uğrayanlar şimdi zulmediyor. Dil din ırk farketmez, insanlar çoğu zaman kötü.