·464 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Eylül 2021 18:26 (Okumayanlar için spoiler vermeden anlatıyorum) Merhaba Ben Operatöre Bağlanıyornusuz Kitabın Yorumla Geldim :Kübra Berk ' nin okuduğum 2. Kitabı . Kitap akıcı ve sürükleyicidi . Kitap çok güzel kitaptı . Kitabı 4 günde bitirdim.Yoruma geçmeden konusunda bahsedeyim :Bir telefon şakası hayatınızıen fazla ne kadar değiştirebilir?Birçok insan için önemsiz gibi görünen bir telefon şakası, Serce Sevinç`in hayatını tepetaklak etmiştir.
Serce bir internet sitesinin müşteri hizmetleribiriminde operatör olarak çalışmakta ve iş hayatının rekabetçi yanından oldukça sıkılmaktadır.Bağımlısı olduğu televizyon dizileri ve canavardan farksız iki kedisi ile birlikte rutin bir yaşam sürdürmektedir. Ta ki o sabaha dek!.Hayatı uçan kuşla bile alay etmekle geçen Ceyhun Çapkınve arkadaşlarının hedefi bu kez o olmuştur. Ancak hesaba katmadıkları bir şey vardır:Serce inatçılığı, sivri dili ve rekabetçi ruhuyla bu tür şakalara boyun eğecek biri değildir. Ceyhun Çapkın denilen umursamaz adam, artık genç kızın intikam listesinin baş köşesindedir.Gerçekten çok güzel kitap .Ceyhun Çarpkın (baş erkek karakterimiz ) : Çarpkın,Nazik Serce Sevinç (baş kız karaktemiz ): Hayat dolu,İnaçtı, Azimli, Komik, Çok tatlı . Yaşadığı her şey rağmen çok güçlü . Haseki ve Haydut adına iki tane kedisi var .Bol kahkahalı bol eğlenceli kitap . Kitap o kadar güzel ki bayıldımmm . Öperatöre Bağlanıyorsunuz tek kelimeyle muhteşem ve harika kitap . Öperatöre Bağlanıyorsunuz beni kahkahalara boğuldu . Ceyhun' a başta sinir oldum . Tanju, Ahu, Selda, Hazal, Duran Bey ve Radar Rafet ' te gıcık oldum (Kitabı okudunuz zaman anlarsnız ) Salih , Beray ve Fatih Serce' nin ofisten arkadaşları . Tilki Salih kitap çok duyacaksız . ( Tilki lakapını çok sevdim ) . Ufuk, Avin Ceyhun ' nun arkadaşıları . Kitap gerçekten çok güzel .Ayrıca kitap' ta topumsal olayları çok güzel anlatmış .Kitabın 194 sayfadan itibaren baya kahkaha attım . Özellikle Serce ve Ufuk ' nun konuşmaları harika . Gülmekten öldüm . Açıkçası spoiler olur diye çok fazla bir şey söylemek istemiyorum. Kitap iligili ne söylersem spoiler olur tek diyecem kitap harika . Kitabın son bölüm efsanedi . Kitabın sonu çok güzel bitti . Kübi acileen 2. Kitap hemen çıksın . Sonu nasıldı ya gerçekten çok güzel bittti .Kitap ' ta çok güzel detaylar var bayıldım .Kitabı okurken baya kahkaha attımm . Kitap iligili ne söylersem spoiler olur tek diyecem kitap harika Kitabın kapağı,iç kapağı tasarıma ve ayraçına , Diyalog Kartı ,Poster, Defter , Rozet ve Stickertıra bayıldım . Tekrar okucam seri . Kesinlikle tavsiye ederim. . Kitabı gönül rahatlığıyla okuyabilirsiniz . Kesinlikle tavsiye ederim . 200 /200 Not : Öperatöre Bağlanıyorsunuz 2 seriden oluşcak . 13-14 yaş üstü okuyabilir ~En sevdiğim karakter : Serce ~En sevdiğim çift : Serce ve Ceyhun En sevdiğim favorim karakter : Serce En komik üç karakter : Serce Ufuk, Avin ~En sinir olduğum 6 karakter :Tanju, Ahu, Selda, Hazal, Duran ve Radar Rafet