·816 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Eylül 2021 21:05 Harika bir kitaptı. Kitabın hiçbir yerinde sıkıcılığın zerresi yoktu. Bu tarz kitapları sevenler için kesinlikle tavsiye ederim. Özellikle de kitabın final kısmına bayıldım. Böyle bir final hiç beklemiyordum. George ve Mia hiç aklımın ucundan bile geçmemişti o yüzden finalde çok şaşırdım diyebilirim.