Çok begendim.
Sevgili Aylem Güngördü nun okudugum 3. Kitabı diger kitaplarınıda cok begenmiştim fakat bu kitabı digerlerinden ayırın em büyük özellik bence baştan sonunu tahmin edememek detaylarda cok fazla ters köşe vardı . Mutlu sonla biten hikayeleri cok seviyorum ki . Kitabın yazarının okudugum tüm kitapları hep bir hoşlukla bitirdigi için bende yeri apayrı.