Tüm zamanların en zararsız delisini hadımlaştırmak.. Tek yaptığı farklı davranmak ve hayalini takip etmek yani her çocuk gibi. Don Kişot'un sessizce gidişi hepimizin içindeki çocuğun da sessizce nasıl boğazlandığının resmi aslında. Sonrasında mahallenin papazı ya da berberi olmaya devam ediyoruz ama asla bir yel değirmenine bakıp devleri hayal edecek kadar neşe dolmuyoruz..