·416 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Eylül 2021 07:38 Öncelikle herkese merhabalar. Hemen kitap ile ilgili düşüncelerime geçeceğim. Kitap akıcı bir kitaptı okurken keyifte aldım ancak ilk başlarında biraz sıkıldım çünkü yavaş ilerliyordu. Ama galiba 100.sayfadan sonra gerçekten hızlandı diyebilirim. Eski Rusya'da geçen bir kitaptı ve benim bu konuda çok bilgim yoktu, bununla beraber öğrendiğim çok fazla terim oldu. Kitabın konusu ve işleniş tarzı çok iyiydi. O dönemde kadınlara yüklenen anlam dışına çıkan bir kadın karakter görmek aşırı hoşuma gitti. Morozko... Yani bu karakteri en baştan beri çok fazla görmek isteyip heyecanlandım ve zamanı geldiğinde de çokça gördüm. Kitap beklentim karşıladı. Ama bazı yerlerde akşam okurken hele hele bir ürperme geldi. Kitabın konusu, yazarın dili ve karakterlerin uyumu çok iyiydi. Beğendiğim bir kitap oldu. İkinci kitabı da sabırsızlıkla bekliyorum.Tavsiye de ederim. Herkese iyi okumalar.