·112 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Eylül 2021 02:36 Tolstoy'un okuduğun 4. Kitabı ve en çok beğendiğim kitabı diyebilirim. Tolstoy burada kadın erkek ilişkisini çok iyi bir şekilde anlatmış. Erkekler çapkınlık için özendirilir kadınlar ise erkeklere kendilerini beğendirmek için yetiştirilir. Erkeklere cinselliğin bir ihtiyaç olduğu öğretilir fakat bu ihtiyaç için kadının bedenini feda ettiği göz ardı edilir. Öte yandan kadınların tek amacı kendini beğendirmek ve bir erkek tarafından seçilmektir...