·232 syf.····Okunma: 29 Eylül 2021 01:06 İlk kitabı ne kadar beğendiysem bunu da o kadar beğenmedim. Çok zorlama yazılmış bir kitap olmuş maalesef. Sürekli yapılan alıntılarla kitap yazılmış. O kadar uzun sürede bitti ki kitap okumaktan soğudum,tiksine tiksine bitirdim resmen. Bu başıma ikinci kez geliyor kitap okurken. Diğeri “Elif Gibi Sevmek” adlı kitaptı yanılmıyorsam.