Yaşanmışlığını hissedeceğiniz bir kitap.. yazılan her cümlenin her kelimesinin bir hikayesi olan bir kitap..aslında bir bakıma haykırışı olan bir adamın sesinin çıkmaması sonucunda kendisini yazarak ifade etmesi..
ben yazdım umarım sizde beğenirsiniz..