Bana kalırsa ortaokuldan itibaren öğrencilere okutulması mutlak önem gösteren bir kitaptır. Aile içerisinden toplum yaşantısına kadar örnek alınması gerekilen bilgi zenginliği kaynıyor. Finlandiya’nın kalkınmasında öncü hareketleri okuyarak örnek alacak, hayatına uyarlayabilecek ve aydın bireyler yetişmesine yardımcı olacağına inandığım kitap diyebiliriz.
Bir puanı kırmamdaki sebep İncil üzerinde biraz fazla durup örnekler vermesi. Gerçi yazarı göz önüne alırsak normal diyebiliriz.
Mükemmel akıcı akıcı dili var. Okuyacak olanlara tavsiyem listenizde ilk sıraya alın çünkü bakış açınızı değiştirebilecek kalitede bir yapıt.