Favorilerimin başında gelen okuduğum en güzel kitap, bir numaram. Bir insanın ömrü boyunca tecrübe edebileceği tüm duygu çeşitlerinin yer aldığı muazzam bir eser. Uzun olduğuna bakmadan kitabını muhakkak okuyun çünkü kitabın bambaşka bir havası olduğu kanısındayım. Bunu nedeni ise ana konuyu güzel bir şekilde ele almasına ve sevmeme karşın film uyarlamaları kitaba göre oldukça kısa ve çok özet bir halde olması. Biri bana hangi kitabı okumalıyım diye sorsa ilk önereceğim kitaptır. Klasik eserleri çok seven tanıdığım yok fakat bana kalırsa kitap sever kişilerin kütüphanelerinde yer alması gereken klasiklerin kültü olan bir eser..