·384 syf.····Okunma: 10 Ekim 2021 03:30 Yine harika ve aşırı tatlıydı. Sanırım üç kitaptan favorim bu olabilir, hem olaylar hem de işleyiş bakımından. Çizimler de çok güzeldi. Akıcı ve okuması zevkli bir seri. Ayrıca dili çok basit, ben zorlanmadım. Dördüncü kitabı da en yakın zamanda okuyacağım<3