Puan vermedi·176 syf.··Beğendi
· "Gerçek kahramanlar asla vazgeçmeyenlerdir."
Tuttum bu sözü.. Yazarın okuduğum ikinci kitabı ve bu kitap diğerine göre daha başarılı.
Doğuda bir köyde yaşayan Sinem'in hayali okumak ve doktor olmaktır..Bunun icin annesinin desteği ile hayallerine sarılır. Hastalığı bu hevesini sekteye uğratsa da hayallerinden vazgeçmez.
Anafikri güzeldi.