8/10
·352 syf.··
Beğendi
·
2021 21. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 12 Ekim 2021 09:56
Kitabı dizisini izledikten sonra okumaya karar verdim,dizi de açıkça gösterilen abartılan örneğin sabahları kahvaltıda 5 zeytin hakkının olması veya Nalan’ın evlenmeden önce korse giymesi gibi olaylar kitapta yok. Ki Nalan’ın doktor hanıma gidişi de sevgilisi Hayri sebebiyle oluyor daha sonrasında Nalan’ın kendi zincirlerini kırdığını yavaş yavaş hayata karıştığını -Sedat ile boşanıp Hayri ile sevgili olunca adam onun güzelliğinin sadece kendisine ait kalması (!) için insanlarla ilişkisini kesip bütün gün evde oturmasına sebep oluyor- görüyoruz. Hikaye çok dokunaklı ve bize yabancı değil bu topraklar ne hikayelere şahit oldu ve olmaya devam ediyor maalesef. Kadının bir birey olduğunu unutan onu kendisine ait bir eşya gibi addeden veya onu sevdiğini söyleyip insanlardan koparan zihniyet ile senin yaşadığın hayatı yaşamak isteyen kaç kişi var falında mısın? diye soran zihniyet arasında zannımca bir fark yoktur ve bu tip insanlar kendilerine edilgen kadınlar ararlar ki sevilme ihtiyacı hisseden Nalan bu iki erkeğin çengeli de takılmıştır.Hikayenin yaşanmış olması sebebiyle bazı noktalar da durup ben olsam ne yapardım acaba diye düşünmeden edemedim. Akıcı bir kitap ve anlatımı açık okumanızı tavsiye ederim.
Camdaki KızGülseren Budayıcıoğlu · Doğan Kitap Yayınları · 202128,2bin okunma
·
60 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.