İstanbul'u kendi izlenimleri ile ince ince muazzam bir dil ile tasvir edip, o zamanın olayları ve hayat gayesini çok anlaşılır ve sade bir dille ifade edilmiş eşsiz bir ruhun yansıması gibi adeta. Ve seyahatinde de alışılmışın dışında bir izlenimle herkesin anlattığı gibi bir Paris izlenimi değilde çok farlı aktarımlar içerir şiddetle tavsiye ediyorum İstanbul ve Paris izlenimini çok farklı okumak isteyen varsa buyursun okusun.