Kitabı tekrar okumaya gidiyorum!
Öncelikle bazı yorumlara şaşırmadan edemedim. Çünkü haklılar :) Ateşböceği yolu kitabından fırlamış karakterlerin hayatlarının bir döneminin mercek altına alınması gibiydi kitap. Kate karakterinin yakın arkadaşına asılan yakışıklı adama aşık oluşunun başka bir versiyonu... Ya da Kate değil miydi o karakter? Hatırlamıyorum :)
Baştan sonra soluksuz okudum. Çok gerçekçi ve hoştu sonu zaten beni benden aldı.
Otobüs durağında karşılaşan ve ilk görüşte birbirine aşık olan çiftçimizin hikâyesini okuyoruz. Ama olaylar asla iyiye gitmiyor. baş karakterimizin en yakın arkadaşı bir gece koluna Jack isminde ki sevgilisi ile geliyor. Jack duraktaki adamdan başkası değiş...10 yıla yayılan bir aşk hikayesi
. Kesinlikle şans verilesi bir kitap :)