Merhaba arkadaşlar🍂
Zeynep Özlem Çakman'dan okuduğum ikinci kitap olan Aşk-ı Yaz ile geldim.
Hikayede öne çıkan isimlerden olan Yasemin'in anılarını ve günümüzde yaşadıklarını okuyoruz. Her ne kadar çocukluğunu ve gençliğini bir sahil kasabasında huzurlu ve dingin bir hayat yaşayarak geçirmiş olsa da, zengin ve tanınmış bir ailenin oğlu olan Egemen'le üniversitede tanışıp evlenir.
Yasemin bu yeni ve hareketli hayata alışmaya çalışır ama sürekli bir mani, olumsuzluklar, kötü sürprizler nedeniyle adapte olması zorlaşır.
Konusuna baktığımda klasik bir hikaye gibi geliyordu ama akıcı olmasının yanı sıra, sürekli bir takım gelişmelerin olması, bazı isimlerin beni yanıltıp ummadığım kişiler çıkması (okuyanlar anlar) nedeniyle sayfaları merakla çevirdiğim, severek okuduğum bir kitap oldu.
Yazarımızın kaleminin daim olması dileğiyle, teşekkür ediyorum