Puan vermedi·496 syf.····Okunma: 13 Ekim 2021 20:20 Kitap çok iyi… bu tarz yazarlara ayrıca saygı duyuyorum çünkü sadece bir kitap yazmanın dışında ciddi bir araştırma isteyen, tüm detaylarıyla uzun bir çalışma gerektiren kitaplar bunlar. Çünkü kitap bilimsel verilerle dolu, temelde Einstein ve diğer bilim adamlarının incelemeleriyle donatılmış ve bütün olaylar aslında bu bilgiler doğrultusunda olup bitiyo. Heyecanlı, olaylar sürükleyici
Ama…. E bi ufak eleştirimiz olmasın mı?
Kişiler arasında o kadar çok bilimsel konuşmalar dönüyo ki…. Hele benim gibi fizikten nefret eden biriyseniz o sayfalar aşırı sıkıcı ve bitmek bilmedi. Yazar belliki fiziktir biyolojidir kimyadır uzaydır pek meraklı
Felsefe desen gırla…
Bunu biraz biz okurları sıkmayacak yoğunlukta yapsa daha iyi olurmuş.
Serinin 3 kitabı daha var ve umarım onlarda bu sıkıcı sayfalardan yoktur.
Bu da sanırım en uzun kitap yorumum oldu ama seri gerçekten buna değer. Okuyun derim ben