·556 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Ekim 2021 22:30 Harika.. Yoksulluğu, dayanışmayı ve birlik olmayı bu kadar iyi yansıtan bir kitap daha önce okumamıştım.Özellikle Ana'nın aileyi bir arada tutmaya çalışması, fedakarlıklar yapması beni çok etkiledi. Bazı yerlerde okurken sıkılmış olsam da kitabı asla bırakmak istemedim. Kitabı okuduktan sonra bazı soru işaretleri kalıyor ve devam kitabı var mı acaba diye merak ediyorsunuz.