7/10
·244 syf.··
2021 32. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 14 Ekim 2021 20:14
Nerden başlasam pek bilemiyorum… Tüm kitaplarını okudum hepsi çok güzeldi fakat bir yerde kendisi için “edebiyatımızın usta kalemi” dendiğinden beri düşünüyorum. Öncelikle kitap çok güzel, Hikaye çok güzel konu içine çekiyor insanı çok yalın bir dille yazılmış, hatta nerdeyse konuşma ağzıyla. Yine her kitabında olduğu gibi ince ama tatlı siyasi göndermeler var konu aralarında. Biraz daldan dala atlaması anlatımın karakterden bir diğer karaktere sürekli geçmesi beni biraz konudan koparsa da kitabı sevdim. Ama kendisi için edebiyatımızın usta kalemi demek iyi bir okur olarak Orhan Kemal’e, Edip Cansever’e , Necip Fazıl Kısakürek’e , Yusuf Atılgan ve daha nicelerine büyük hakaret olur.
EfsunSelahattin Demirtaş · Dipnot · 20244,875 okunma
·
308 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.