Okurken toplumcu şiir sevmediğimi fark ettim. Bir şiiri okurken "Ben de yazabilirim buna benzer bir şey." hissi geliyorsa huzursuz oluyorum. Şiir bence bir şeyleri anlatamamaktır. Kitapta her şeyi anlatmış. Anlatılabilecek şeyler seçilmiş. Bana çok basit geldi. Daha zor olması gerekirdi.