Yıllardır süre gelen çözülmeyi bekleyen sırlar ve yarım kalan bir aşk hikayesi..
Kitabı okurken bir yandan üzülüp, bir yandan da yüzünüzdeki tebessüme engel olamıyorsunuz.
Selahattin Demirtaş'ın artık ustalığını konuşturduğu eseri bana göre..
Bence okuyun, okutun.