·94 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Ekim 2021 22:37 Kitabın ismini taşıyan "Geç ödenen bedel" ve "O muydu?" adlı iki harika hikayeden oluşan mükemmel bir kitap. Stefan Zweıg hemen hemen her kitabında olduğu gibi iç hesaplaşma, olay örgüsü, akıcılık, psikolojik değerlendirmeler ile okurken adeta yaşatıyor. Ne ara başladım da kitap bitti diyeceksiniz.
İki hikaye arasında seçim yapmak kolay değil ama beni en çok sarsan ikinci hikaye "O muydu?" mutlaka okunması gereken müthiş bir kitap. Stefan yine harikalar yaratmış,
Okuyun okutun ve kitapla kalın.