Şu okurluk nasil kalkıyor?
··2 alıntı·
995 Gösterim
66 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Berke
Gönderi Sahibi
Kendimi neden bütün yorumları beğenmeye zorunlu gibi hissediyorum dkdkdkkdkd
Olm 2 dk kactim alt tarafi hildirimler nfjhf
Berke
Gönderi Sahibi
İstanbul sen (acil işim çıktı kusura bakmayın geliyorum)
Berke
Gönderi Sahibi
Oa 1 okur puani dkdkkd (iyi yorum düzenleme varmış dkdkkd)