·264 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Ekim 2021 10:33 Yine bitittigine uzuldugum bir kitabin sonuna gelmis bulunmaktayim. Surukleyici, etkileyici, insani icine alan bir hikaye.
Kitabi bitirip bir koseye biraktigim da benim karanlik koyum ne, neresi ? Diye dusundum uzun sure ama yokmus oyle bir yer :) olmasinda ;)
Eger sizin varsa bir karanlik aniniz yuzlesmenize yardimci olacak en iyi kitap diyebilirim.