·116 syf.····Okunma: 21 Ekim 2021 21:27 Uzun zamandır güzel bir öykü kitabı okumamıştım. Bazen her şey önümüzdedir ve biz çok şey bekleriz. Bu kitapta bu duyguyu yaşadım. Yazarı da yeni tanımış olmamın kırgınlığı var üzerimde zaten.
Siz okuyun, ben kendimle başbaşa kalayım. Olur mu?
Vesselâm.