7/10
·360 syf.··
Beğendi
·
2021 23. kitabı
·
15 günde okudu
·
Okunma: 25 Ekim 2021 22:58
Kitabı otobiyografi gibi düşünmek yanlış, yazar öz yaşam öyküsünün yanısıra Türkiye’nin , yakın tarihiyle ilgili kendi görüs ve gözlemlerini de aktarıyor.Akıcı bir uslupla yazılsada çok fazla tekrar var kitap içinde. Ben hocamızın daha çok yaşam öyküsü ve başarıya nasıl ulaştığına dair metodlarından bahsetmesini beklerdim kitapta.
Urfa'dan Harvard'a - Yaşadım, Gördüm, YazdımCoşkun Özdemir · Kaynak Yayınları · 20126 okunma
·
33 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.