·288 syf.····Okunma: 18 Ekim 2021 21:21 Çok samimi bir şey söyleyeceğim şimdi sizlere. Kitaba başlarken çok önyargılı idim. Yazarın kalemiyle ilk defa tanışıyorum, çok bir şey beklemiyordum. Ama baya bi ters köşe oldum.. Öncelikle olay örgüsü çok iyiydi, yani gerçekten kitap gerilim mi yoksa doğaüstü olayları anlatıyor diye bitene kadar düşündüm (Bu konu hakkında başka düşüncemi söylemeyeceğim okumamış arkadaşlara spoi vermek istemiyorum 😄). Aklımda soru işaretleri kaldı tabii, sonunun da öyle bitmesi hiç hoş değildi sayın yazar bey, insanı merakta bırakmak çok kötü bir davranıştır 😄 Gerçekten de gerilim dolu bir kitaptı, gerilim severlere kesinlikle tavsiye ediyorum