Neydi bu şimdi?
5/10
·249 syf.··
2021 15. kitabı
Kitabın ilk bölümü Ömer Hayyam, Nizamülmülk, Hasan Sabbah gibi tarih sahnesindeki çok önemli isimleri başarılı biçimde hikayeleştiriyor. Tarih okumayı sevmeyen bir insan bile çok keyif alarak okur ve okudumda. Yazar ilk bölümde ne kadar iyiyse ikinci bölümde o kadar kötü. İkinci bölümde karmakarışık bir hikaye ve karakterler... İlk bölümdeki gibi tarihi olayları hikayeleştirmek istemiş yazar ama ilk bölümdeki başarıdan eser yok. Okurken hikayeye girmekte çok zorlandım ve çok sıkıldım. Sanki ilk bölümü Amin Maalouf ikinci bölümü başkası yazmış, belki de tam tersidir bilemiyorum (: Yazarın daha önce Doğudan Uzakta kitabını okumuştum ve beğenememiştim. Bu yazarda hoşuma gitmeyen bir şey var ama çok kitabını okumadığım için büyük konuşmak istemiyorum. Bence psikolojik tahlillerde çok yetersizdi bu okuduğum kitaplarda. Bu yazarın Afrikalı Leo ve Tanios Kayası kitaplarını beğenenler var onları da okuyacağım yinede. Sadece iki kitabını okuduğum bir yazarı hemen bir köşeye atmak istemiyorum. Ama şu ana kadar bende hayal kırıklığı yaratan birisi oldu.
SemerkantAmin Maalouf · Yapı Kredi Yayınları · 200174,8bin okunma
·
98 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.