·320 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Ekim 2021 09:37 Bu kitabı okuduktan sonra anne ve baba olmanın zorluğunu bir kez daha anladım. çocuklarımızı aslında yeterince taniyamadigimizi ufak tefek sorunlarda onlarla nasıl başa çıkacağımızı , olayların daha fazla büyümeden nasıl çözüm odaklı olacağımızı anlatan güzel bir kitap.ebebeyn ve çocuklar arasında ki çatışmalarda nasıl bir yol izleyeceğimizi karşılıklı diyologlar halinde açıkça anlatan bu kitabı okumanızı tavsiye ederim.