Mine ablamın yeni kitabı çıkmadan okumadığım bu son kitabını da okuyup rahatça beklemek için sabırsızlanıyordum. Sabırsızlıkla beklemeye değer, yine sabırsızlıkla okunacak bir kitap. Her kitabında kendimden birşeyler bulmuş olmanın mutluluğunu yaşıyorum. İlerleyen yıllarda yeni çıkan bir kitabının kapağını açtığımda "Meltem'e" diye bir ifade görürsem artık şaşırmam:) Kesit'te bir farklılık vardı yalnız. Mistik havası yaşadığım tecrübelerle birleşince beni Şemsinisa'nın yanına götürdü. Kafamın içinde uzun uzun konuştuk onunla. Verdiği savaş takdire şayan. Şemsinisa'nın bu savaşı için Mine ablama teşekkür ettim; tekrar ediyorum. İçinde bulunduğu kasvetli dünya ona kim bilir daha ne acılar yaşattı. Gidip geldiği ikilemler, iç çatışmaları, merakları ve en önemlisi hiç bilmediği hakları onu güçlü bir savaşçı haline getirmiştir umarım. Din tüccarlarından ve hurafelerden uzak, kendi mantıklarıyla hareket edebilen berrak zihinlere selam olsun.
Ayrıca kitabı okurken iyi gidebileceğini düşündüğüm bir şarkıyı da buraya bırakayım : youtu.be/Qq50Dtk5KxA