Zey

@Zeynps
Puan vermedi·175 syf.··
2021 5. kitabı
·
16 günde okudu
·
Okunma: 30 Ekim 2021 18:45
Sahi elini attığın herşeyi yakmak nasıl bir duygu? Bu güneşe mi has bir özellik? Ya da ateşe ? Ya da insana da ait bir özellik mi? Mesela haklıyı görmezden gelince o haklı olan herşeyi yakmış olamaz mısın? Seni seven bir kalbi kırınca o insanı yakmış olmaz mısınız ? Kötülük yapınca kendi vicdanınıza bir alev atmış olmaz mısınız? Kitap çok iyiydi. Okurken çok keyif aldım , yine her zamanki gibi sorular sordum kendime , cevabını buldum mu hayır. Ama şeyi farkettim okurken , her ne olursa olsun iyi ki kitaplar var hayatımızda , iyi ki ben bir kitap aşığıyım.
1000Kitap
Fahrenheit 451Ray Bradbury · DeBolsillo · 2006108,5bin okunma
·
28 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.