Puan vermedi·175 syf.····Okunma: 30 Ekim 2021 18:45 Sahi elini attığın herşeyi yakmak nasıl bir duygu? Bu güneşe mi has bir özellik? Ya da ateşe ? Ya da insana da ait bir özellik mi? Mesela haklıyı görmezden gelince o haklı olan herşeyi yakmış olamaz mısın? Seni seven bir kalbi kırınca o insanı yakmış olmaz mısınız ? Kötülük yapınca kendi vicdanınıza bir alev atmış olmaz mısınız?
Kitap çok iyiydi. Okurken çok keyif aldım , yine her zamanki gibi sorular sordum kendime , cevabını buldum mu hayır. Ama şeyi farkettim okurken , her ne olursa olsun iyi ki kitaplar var hayatımızda , iyi ki ben bir kitap aşığıyım.