·352 syf.····Okunma: 31 Ekim 2021 11:35 Baslamasi zor oldu, ilk baslarda cekmedi beni fakat orta kisimlarda etkileyince gerisi de gelmis oldu. Cinayetler etrafinda dolanip durduk, cocuk deyip gecilmemeli desek yeridir dedirtti kitap. En son kisimda sasirdim cidden, bir cocuk adamin planlari ve yaptiklari sasirtici oldu ya da olur mu? Yine de okumaya değer bir hikayeydi... kitapla kalin...