·167 syf.····Okunma: 25 Ekim 2021 21:22 2+1
Ender, Çetin ve Nihal'in hikayesi. Bir de Fikret var. O da Ender ve Çetin'in liseden arkadaşı. Ailesini bir trafik kazasında kaybeden Fikret, cenaze işlemlerinden sonra yurt dışına dönmek zorunda kalır. Ama kız kardeşi Nihal üniversite okuduğu için onu yanına alamaz. Ve kardeşini eski arkadaşlarına emanet edip Amerika'ya gider. Hikaye böyle başlar.
Bu roman aracılığıyla Barış Bıçakçı ile ilk kez tanışmış oldum. Çok memnun oldum, beğendim. Hatta daha önce neden okumamışım diye de hayıflandım.
Kitabın konusu, anlatım şekli, ilerleyişi çok güzeldi. Ender'in dilinden anlatılıyor kitap, ama normal anlatım değil. Çetin'e içini döker gibi anlatıyor. Özellikle buna bayıldım.