·360 syf.····Okunma: 05 Kasım 2021 00:37 Okuduğum en kötü historicallar içinde zirveyi zorlar.
Aşka dair neredeyse hiçbir şey okumadım. Kötü bir absürt komedi gibiydi. Çok saçma.
-spoiler-
Ailedeki tüm erkekler ölmeden önce kadın kahramanımızla evlenmek istiyor.
İnanılmaz anlamsızdı gerçekten aklım almıyor.
Çeviriden mi yoksa yazarın başarısızlığı mı bilemiyorum. Kopukluklar çok fazlaydı. Gerçi konu o kadar saçmaydı ki kopukluklar olmasa bile kurtarmazdı.