Evet eskilere götüren bir kitap daha bu kitabı okurkeen başlarda sıkıldım ama konuyu kavradigimda anladım ki bu kitabın adı aşk ve gurur değil aşk ve ön yargı olmalıydı baş roldeki kızımızın darsiye olan ön yargısı darsinin kıza olan aşkı ne olursa olsun kızı sevmeyi bırakmamasi bu kitabı güzel yapan şeylerin en başında geliyo . Bence dünya kilasiklindeki yerini gayette hak eden bır kitap herkesin okumasını tavsiye ederim .