9/10
·720 syf.··
2021 1. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 04 Kasım 2021 21:57
Kitap çok iyiydi onlarla berabermişim gibi hissettim sanki 7.Sokak nöbetçisiymişim gibi olaylara seyirci oldum. Bazen sinirlendim, bazen mutlu oldum. Kitapla beraber ağladığım yerler vardı tabiki içim acıdı ama 5 yaşındaki bi çocuğa gerçekten bunları kim yapar gerçektede böyle insanlar var mı diye düşündüm ve malesefki var arkadaşlarım kitaptan bahsedip duruyorum diye bıkmışlardı artık Mutlu'nun taktığı isimleri bende onlara taktım. Ayrıca favori SN tabiki Mutlu okumanızı tavsiye ederim kalın olduğuna bakmayın bi bakmışsınızki kitabın yarısındasınız. Sokak Nöbetçileri
Sokak NöbetçileriAslı Arslan · İndigo Kitap · 202116bin okunma
·
66 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.