Dragon Ball Manga serisinin Türkiye'ye çok geç kazandırılmış olması çok büyük bir eksiklik. Büyük bir zevkle okuduğum mangalardan biriydi. Gerek o Karikatürümsü Gag manga çizimleriyle, gerek karakterlerinin absürtlüğü ile çok sevdiğim bir manga oldu.