Kitaba ilk başladığımda açıkçası negatif düşüncelerin ruhumu sardığını hissetmiştim. Sanırım seride bu sefer tökezleyeceğim diye yer yer düşünmekten kendimi alamamıştım. Ama sonra ne oldu? King beni yine şaşırtmadı ve kitap bir noktadan sonra o efsunlu etkisine beni kapıp götürdü. Calla Bryn Sturgis'te verilen molada serinin ilerleyen aşamalarında neler olabileceğine dair de çok net imgeler verildi. Aksiyon dozu yüksek olan kitabın finali de bir o kadar merak duygusunu körükleyerek gerçekleşti. Orta Dünyada taşlar yerine iyice otururken serinin finaline yaklaştığımı bilmek hem sevinç hem de hüzün verdi. "Commala gel gel..."