7/10
·176 syf.··
Beğendi
·
2021 3. kitabı
8 sınıftayken okumuştum bu kitabı. Cok fazla korku ve gerilim içinde okuduğumu hatirliyorum. Her ne kadar korku ve gerilim kitabı olsada kitap kendini okutuyor merak uyandırıyor ne olacak diye... korku ve gerilim seviyorsanız okuyabilirsiniz...
Bir Genç Kızın DramıMustafa Topkara · Karma Kitaplar · 2012114 okunma
·
127 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.