Sina
@SinaMina · 4yıl
Takip Et
7/10
·
176 syf.
·
Kitabı okudu
·
Beğendi
·
2021 3. kitabı
8 sınıftayken okumuştum bu kitabı. Cok fazla korku ve gerilim içinde okuduğumu hatirliyorum. Her ne kadar korku ve gerilim kitabı olsada kitap kendini okutuyor merak uyandırıyor ne olacak diye... korku ve gerilim seviyorsanız okuyabilirsiniz...
Bir Genç Kızın Dramı
Mustafa Topkara · Karma Kitaplar · 2012
114 okunma
4 beğeni
·
127 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap