·136 syf.····Okunma: 09 Kasım 2021 13:27 Herkese merhabalar! Çok kısa sürede bitirdiğim -30 dakika- bir kitap ile karşınızdayım. Kitap elime dün geldi ve bende bugün okuyup bitirdim. Kitabın içinin bu şekilde olduğunu bilmiyordum. Mektuplaşma şeklinde yazılmıştı, kötü değildi. Kitabı sevdim aslında ama iki karakterinde aldatıldıklarını bilmelerine rağmen bu şekilde güçsüz davranmaları kitabı okurken sinirimi bozdu.
Kitap belkide 1977 yılında geçtiği için bu şekilde yazılmıştır bilmiyorum ama çok gıcık oldum oraları okurken. Burası spoiler olacak, sonunda erkek karakterin karısını affedecek gibi olması yani ayrılmamaları beni hiç tatmin etmedi. En azından kadın karakter boşandığı için mutluyum. Kitap kesin okuyun diyebileceğim bir kitap değil ama çok hızlı okunduğu için reading slump'tan çıkarabilir.
Herkese iyi okumalar.