Kızım 4 yaşında ve tavşanlara özel bir ilgisi var (bazen kendini tavsan zannediyor ) Bu yüzden hikayeyi özellikle çok beğendi hatta ayının evinden sonra devamı olmaması onu üzdü. Ayrıca dedektiflik üzerine merakı olan miniklerin de hoşuna gidebilecek bir kitap. Çizimleri cok tatli. Biz beğendik tavsiye ederiz.