·174 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Kasım 2021 08:39 Merhaba kitap kurtları;
Sizlere küçüklüğümden beri çok sevdiğim kitap türlerinden olan, öykü kitaplarından biri hakkında fikirlerimi paylaşmak istiyorum.
•••
Kısa hikayelerden oluşan kitaplar bana her zaman, bir sobanın yanında oturmuş odunların çıtırtısında sohbet edilen bir ortamı anımsatmıştır. İşte uzun zamandan sonra bu kitapla tekrardan bu hisleri tazelemiş bulundum.
•••
Bu tür öyküler insana tamamiyle huzur verir. Bazen tebessüm ederek, bazen gözleriniz yaşararak okursunuz. Hep bir ders vardır ve bu dersler sizi iyiliğe çağırır.
•••
Bu kitap diğer öykü kitaplarından farklı olarak, öykünün kime ait olduğu yazılmış ve pek sık duymadığım öykülere yer verilmiş.
•••
Siz kitapsever dostlarım da bu kitapta soluklanabilirsiz.
Sağlık ve sevgiyle kalın.