·252 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Kasım 2021 19:53 Öneri üzerine başladığım bir kitaptı. Güzel bir ilk kitap olduğu söylenebilir. Olaylara hızlı bir giriş yapılmış ancak ilerleyen bölümlerde biraz yavaşlama gerçekleşince kitap daha iyi bir ritme büründü. Betimlemeler bana biraz az geldi ama kurgu ile bu eksikliği kotarmış denebilir. Serinin diğer kitabını da okuyup genel havayı görmek istiyorum. Kitabın arkasındaki sözlük ve haritayı çok beğendim. En büyük eleştirim ise kitap epik fantastik türe göre kısa olmuş bence. Daha hacimli bir kitap olsa ve evreni tüm detayları ile güzelce yaşasak daha iyi olabilirdi. Ama yine de bu durumu ilk kitap olmasına bağlıyorum. Diğer kitaplarda görüşmek üzere.