9/10
·371 syf.··
2021 211. kitabı
Yazarın bu serisi yurtdışında inanılmaz ünlü bizde başına çok büyük bir felaket gelmiş . Sayfa6 Yayınları diye bir yayınevi gidip ilk kitabını basmış sonrada piç gibi bırakmış ortada . Yani ben ilkini okumuştum ve çok beğenmiştim devamını yıne tabı pdf okudum kitaplar siteye eklenince yorum yapmak istedim . Bu tarzda acayip sevdiğim bazı seriler var adamlara aşık oluyor insan hatta buna yabancılar Book Boyfriends diyorlar :D Bu serı 7 ana kitap tonla bucukluk yan kitaptan oluşan Stark Saga adlı bir seri . İlk 3 Kitap okunsa yetebilir ama takıp herseyı okumak ısteyene hayatta başarılar diliyorum ben hala bitiremedim :D Serinin ana konusu eski genç tenisçi ve kendi kendini yetiştirmiş multi-milyarder Damien Stark ile yeni Üniversite mezunu ve eski güzellik kraliçesi Nikki Fairchild arasındaki manyak tutkulu aşk . Dışarıdan ikisi de çarpıcı bir şekilde güzeller ama içlerinde kırık, kusurlu ve işkence görmüş iki ruh var. Bu onların sırlar, acı dolu geçmişler, intikam, şehvet, kontrol ve aşk için her şeyi teslim etme hikayesi . Tanışmalarından 6 yıl önce Nikki aslında bir kere Damien ile karşılaşıyor ama onun hatırlamadığını düşünüyor :D Yeni bir başlangıca ihtiyaç duyan Nikki Fairchild, en iyi arkadaşıyla birlikte yaşamak ve elektrik mühendisliği ve bilgisayar bilimi diplomalarını kullanmak için Teksas'tan Los Angeles'a taşınır. Melekler şehrine vardıktan sadece dört gün sonra patronu Damien Stark'ın dikkatini çekmek için bir partiye katılmasını ister. Ve orda başlayan tanışma daha ilk anda bile okurken sizi aralarında olan elektrıkle mest edıyor . Damien Stark çok yakışıklı esrarengiz, anlaşılması güç; yoğun, kontrollü; kırık, kusurlu; acımasız ve boyun eğmez, ancak Nikki'ye gelince daha savunmasız ve insan olmasına izin veriyor. Nikki gayet akıllı güzel geçmişi yüzünden yaralı ama kararlı ve yeri geldiğinde cesur . Kitaplar dil çift hersey güzel keşke bir yayınevi seriyi baştan bassa alıp kenara koysak :( Şimdi bu tip serileri ilk basılan olduğu için olabilir hep Grinin Elli Tonu ile karsılastırıyorlar . Kendi açımdan Crossfire , Bu Adam ,Uçuşta ,Stark vs vs serileri Grı serısınden cok daha güzel zaten hepsınde nüans farkları var benzer gibi görünse bile . Bu tarz severler mutlaka okusun derim pişman olmazsınız :))) 3 Kitaba ayrı ayrı yorum yapacağıma bu şekil daha mantıklı geldı herkese iyi okumalar .
Claim MeJulie Kenner · Bantam · 20134 okunma
·
269 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.