·664 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Kasım 2021 00:14 Tarih ancak bu kadar güzel anlatılır. Reşat Ekrem anlatırken siz de sarayda İstanbul’un dar sokaklarında geziyorsunuz. Bu dönemi birebir yaşıyorsunuz. Hatta sonra herkes bu kitabı keşke okusa tarihin aslında dialektik olarak herşeyi çözümleriyle birlikte anlattığını toplumların kendini tekrar etmekten hiç vazgeçmediğini görerek gülümsüyorsunuz. Mutlaka okunmalı bir kitap…