Kitapta Selahattin Demirtaş hikayeciliğini bilen kişiler için yabancı olmadıkları bir anlatım söz konusu. Selahattin Demirtaş'ın ilk romanı olması sebebiyle romancılık anlamında tamamen üst seviyeye ulaştığını söylemek çok da mümkün olmayacak. Ancak özellikle mono diyalogların çok akıcı bir şekilde işlendiği karşınıza çıkacak. Elbette ki biz okurlar olarak birer eleştirmen olmamakla birlikte kendi görüşlerimizi dile getiriyoruz. Romanın içeriği ile ilgili bilgi vermemek adına kısaca şunları söylemek istiyorum: kitabı okurken karakterlerin her birinin iç dünyasına kendi hayatımdan birer kesitmiş gibi misafir oldum. Anlatılan hikayenin olay örgüsü akıcı bir şekilde değişiyor ve insanda okuma hevesi oluşturuyor. Gündemimizde bizi de hayatın bir yerinden yakalayan bir takım olaylar karakterlerin başından geçerken hiç de yabancılık hissetmiyorsunuz. Mizah ve içtenlikle işlenen konu kesinlikle okurda bir sonraki sayfada olacakları tahmin ve merak etme zevki bırakıyor. Bu yönüyle kitabı okumaya değer görüyor siz okurlara da öneriyorum