Tavsiye ederim.
9/10
·464 syf.··
2021 1. kitabı
·
24 saatte okudu
·
Okunma: 27 Ekim 2021 13:35
Öncelikle söylemeliyim ki kitap akıcıydı.Bir çırpıda bitirmek isteyeceğim bir kitaptı.Bir aşk kurgusunu klasik tarzdan uzaklaştırmak istenerek yazılmış gibiydi bana göre.İlk olarak kitabın beğendiğim yönlerini söyleyeyim.Baş kız karakterimiz Serce,tek başına yaşamasına yani aslında tek başına mücadele etmesine rağmen eğlenceli,içi dış bir,yeri geldiğinde düşüncelerini karşısındakine direkt söyleyen bir karakter ve bu özelliklerin hepsi benim çok hoşuma gitti.Zaten yazarımız Kiraz Kübra Berk'de bu özellikleri çok güzel birleştirmiş ve yansıtmış bize.Baş erkek karakterimiz Ceyhun'da aynı şekilde eğlenceli,şakacı ve bazen sinir edebilen ama sevimli bir ciddiyetsizliğe sahipti ama bunların yanında yaptığı hatayı anlayıp bunu düzeltmek için çabalayan bir özelliği de var ve galiba en çok bu yüzden sevdim Ceyhun'u.Serce ve Ceyhun arasında geçen diyalogları da gerçekten çok sevdim ve beni sık sık güldürdüler,dediğim gibi aşk kurgusuna farklı bir yorum katılmıştı bu yüzden kitabı beğendim.Sevmediğim yerlere gelirsek eğer,yazar kadınların iş yerlerinde karşılaşacabileceği bir sorunu ele almak istemiş.Karakterimizin çalıştığı yerde kadın çalışanları rahatsız eden bir müdür yardımcısıyla arasında çok büyük olmasa da bazı diyaloglar yazmış.Bu konuya dikkat çekmesi elbette kötü bir şey değil ama bence bu kitap için gereksizdi başka bir kitapta ele alınsaydı bu konu daha çok beğenebilirdim.Son olarak ise, evet kitabın anlatım tarzı zaten Serce'nin iç konuşmalarından oluşuyordu ve kitabın bütününde sizi eğlendiren ve sıkmayan bölümlerdi sadece bir-iki yerinde biraz daha uzundu ve biraz sıkılmıştım.Ama bunlar fikrimi çok etkilemedi.İkinci kitabı heyecanla bekliyorum!
Aşk
Operatöre Bağlanıyorsunuz - 1K. Kübra Berk · Ephesus Yayınları · 20215,2bin okunma
·
197 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.