#okudumbitti
@nurdaninkitapligi
@dkyayinlari
@aylinguney_
"Yaşadığı yere uyum sağlayamamış kilerden devşirme kütüphanesinde huzur bulan bir kadın, kendisi ile ilgili yeni keşifler yapan bir erkek, görüşmediği babasının cenazesine giden bir öğretim görevlisi, disiplin cezası olarak kitap okutulan lise öğrencisi, eski aşkı için eşini ve çocuğunu terk eden bir adam, geceleri sokaklarda dolaşan bir seyyar satıcı, yalnız yaşayan bir edebiyat öğretmeni ve Bakü'den Ankara'ya mal taşıyan uzun yol kamyon şoförü ile aşık olduğu Gürcü kadın."
Bu kitap yukarıda bahsedilen karakterleri birbirine bağlayan, teyelleyen bir kitap. Teyel, seyrek dikiş ve kumaşları geçici olarak birleştirme işlemi anlamına gelir. Yukarıda bahsedilen karakterler de tam olarak burada devreye girer. Birbirlerinden bağımsız olan bu karakterler farkında olmadan birbirlerinin hayatlarından geçip gitmiştir. Erhan, Aslı, Rahmi, Salih, Seher, Bahattin ve kitabın icerisinde yer alan turuncu kitap...
Birbirlerinden farklı 8 karakterin etrafında gelişen 9 bölümden oluşan 140 sayfalık kısacık ama içi dolu bir kitap Her bir bölüm öykü tadında ilerleyen bu kitap okurken bizlere hayatı sorgulatan seçimlerimizin gerçekten bizlerin seçimleri mi olduğunu düşündüren bir kitap Yazarın dilini, anlatım tarzını kitabın kurgusunu çok beğendim Karakterlerden hangisini sevdin diye sorarsanız Rahmi ve Aslı oldu. Bahattin karakterinden ise nefret ettim. Aslı'nın kızgınlıklarında kendimi buldum diyebilirim. Bir saatte okuyup bitireceginiz hayatınızı sorgulayacağınız muhteşem bir kitap Tavsiye ederim
#kitap #kitaponerisi #kitapyorumu #teyel